SISTA efterlysningen av vinnare i Utlottningen av BÄBISkläder

Jag saknar fortfarande kontakt med 2 vinnare (den tredje har jag kontaktat själv via hennes blogg).
 
KARIN Du vann första priset Startsetet
 
CAMILLA Du vann en mössa
 
Vänligen hör av er till mig på [email protected] INNAN den 7 februari.
 

Har jag inget hört från er då som kommer jag lotta ut dessa grejer igen, det var många som ville ha och det känns trist att det ska bli liggandes så därför väljer jag att ha en tidsfrist och sen ge de andra en ny chans. Är man med i en tävling och inte anger mailadress och inte heller håller koll på om man vunnit så blir det ju lätt så att vinsten blir liggandes.
 
Om någon av er andra som läser kollar kommentarerna från dessa två tjejer så kanske det är så att ni känner igen dom eller så och kan efterlysa dom på era bloggar, familjeliv eller liknande :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0