Största möjliga tystnad

Mina ungar är det bästa jag vet och utan dom vore jag nobody. Inte nobody för att jag inte har ett egetvärde eller för att jag identifierar mig genom dom utan för att jag älskar dom så förjordat att jag inte jag skulle vara människa utan dom.

 

MEN ;-) Att krypa upp i soffan framför tv:n med en kopp kaffe när alla modell-mindre-människor somnat för kvällen och huset är tyst är såå vansinnigt skönt. Man vet att de finns där och att de (förhoppningsvis) sover gott och jag har en tyst och lugn stund. Batterieladdning!

 

Ikväll var en intensiv kväll, som vissa kvällar är, läxläsning med många läxor, kläder, disk, kvällsmat, ungar som kivas oavbrutet vilket resulterar i att om man har 4 barn så är det nästan någon som grinar hela tiden :-P & ordet "mamma" tror jag passerade mina hörselgångar en miljard gånger ikväll.

 

Så pust och frust säger jag här från soffan med kroppen under en filt och kaffekoppen i ena handen. Imorgon är jag ledig så då får det bli nya tag.

 

Imorgon ska utlottning och tävling upp här med har jag bestämt, så se nu till att dra hit era vänner. Jag ska fundera ut något litet extra pris med som kan sporra till att få fler deltagare :-) Det blir ju mycket roligare så!

 

Sov gott!



Kommentarer
Louise

Håller med om den där stunden på kvällen, såååå skönt :-)
Hoppas du får en lite lugnare eftermiddag idag, kram!

2013-01-15 @ 09:20:20
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0