TÄVLING Mobilskal till IPHONE 4 och IPHONE 5

Japp då dänger jag ut tävlingen också då :-)

 

Gratisreklam roar jag mig bara med om jag själv använder en produkt, ett plagg eller vad det nu kan vara som jag tycker är toppen och som ni måste få veta om och ha chansen att testa men i detta fall kommer jag ge lite gratisreklam åt mina fantastiskt duktiga chefer som arbetat upp sitt företag med nätbutikerna på sidan om sina heltidsjobb. De är väl värda lite reklam för att visa min tacksamhet för att jag får arbeta hos dom och för allt slit de lagt ner.

 

Så glöm Jantelagen nu gott folk ;-) för jag tjänar inget på att ni tävlar mer än, som jag sagt tidigare, om ni beställer grejer på sidorna och jag därmed får mer jobb ;-)

 

Det enda ni gör er skyldiga till genom att delta i tävlingen är chansen att vinna snygga mobilskal :-)

 

GÖR SÅHÄR FÖR ATT DELTA:
Svara på frågorna, lämna en liten kommentar om varför just DU ska vinna :-) och glöm inte namn.

 

JAG väljer ut vinnarna, rätt svar på frågorna och bästa motiveringen (enligt mig) vinner. Simple as that :-)

 

Det NI tävlar om är:
1:a Pris: 1 st Svart plånboksfodral med kortfack till IP4 eller IP5.
2:a Pris: 1 st Blingskal Silver till IP4 eller IP5.
3:dje Pris: 1 st Blingskal Cerise till IP4 eller IP5.

 

Vid vinst kommer du få frågan om du vill ha skal till IP4 eller IP5.

 

 
 

FRÅGOR:

1: Hur många underkategorier finns det under kategorin "Mobiltillbehör" (Prylgrossen.se)?

2: Nämn 4 varumärken som säljs på Tjolahopp.se (denna sida är ännu under uppbyggnad men svaren finns att hitta där :-) ) ?

 

Tävlingen avslutas på fredag 18/1 kl. 18 och vinnarna meddelas här på bloggen på söndag 20/1 så håll utkik!

 

VARMT LYCKA TILL!

 



Kommentarer
ELIN

Har frågestund på bloggen nu och det skulle vara jätte kul om du vill ställa nån fråga? Ha en bra dag, fin blogg förresten!:)

2013-01-15 @ 15:28:58
URL: http://www.nattstad.se/elintal%C3%A5sen
Louise

Ääääntligen :-D
Jag hoppas på ett blingbling skal (färg spelar mindre roll då båda är lika fina)till min iPhone 4s just för att livet är rätt oglammigt efter graviditet och sen en mammaledighet under 1½ år, I need more glitter in my life helt enkelt och detta skulle göra det lite roligare :-)

Svar på frågorna
1. 7 underkategorier
2. Jabadabado, Fehn, doomoo & Lundmyr

2013-01-16 @ 09:55:41
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Mia

Åh vad kul med en tävling :-)
Jag skulle vilja vinna ett plånboksfodral till min iPhone5 så jag kan ha allt på samma ställe. Jag fick ett liknande fodral till iPaden i julklapp och se är verkligen superbra!

Svaren:
1. Sju underkategorier
2. Jabadabado, walking, lundmyr, doomoo

2013-01-17 @ 08:13:47
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammanmia
Nina

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD. Vinnare meddelas här på bloggen inom kort :-)

2013-01-18 @ 18:02:27
URL: http://juwilo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0