TGIF

Japp fredag då. Alltid lika skönt och av någon märklig anledning spelar det ingen roll om jag varit ledig eller jobbat det är ändå lika skönt. Lite vissen och ur form men slapp med barnamys i soffan orkas alltid med.

 

Är du gravid eller har du någon vän eller bekant som ska få bebis? I så fall tänkte jag förtipsa lite om att jag tänkte ha en utlottning här för nyfödd liten bebis inom en väldigt snar framtid, säger inte vad men det är jättegulligt och grejerna kommer från märket:

Kommer även ha en tävling eller utlottning snart för er som inte ska ha eller har en nyfödd bebis :-)

 

Sponsor är min kära kusin och hans pappa eller rättare sagt deras företag som jag då jobbar på. Lite förmån sådär att få lotta och tävla ut saker till sina kära bloggläsare.

 

Eftersom jag nyligen startat upp bloggen igen så har jag självklart tappat alla läsare under den tid som jag var frånvarande så jag kommer ha lite koll på antal besökare nu framöver så jag ser att ni är några stycken som har chansen att vara med i tävlingarna. Annars kan jag ju lika gärna dela ut det ;-)

 

Hoppas ni har en finfin fredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0