VINNARE i utlottningen från märket "BÄBIS"

Att dra lott tog ingen längre tid trots att jag faktiskt var lite exalterad :-D
 
Slängde in ett par extra mössor då det var så roligt att så många ville vara med!
 
Vinnarna är:
 
*trumvirvel* ;-)
 
BÄBIS startset: Karin
 
BÄBIS Mössa: Johanna blivande tvillingmamma, Camilla, Emma Fägnell och Lotta
 
Vid utlottningen kollade jag så det inte fanns flera med samma namn då vissa enbart skrivit förnamn men så var inte fallet så har du deltagit och heter något av ovanstående namn då är det DU :-)
 
GRATTIS!
 
Samtliga vinnare mailar sina adressuppgifter till adress: [email protected]
 
 
Ni som inte vann denna gång, så kan jag meddela att jag snart kommer ha en tävling eller utlottningen igen med fina kläder till bebisen så håll utkik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0