Jag är nog sämst i världen på att...

...blogga för tillfället. & att packa.
 
Jag kommer liksom inte till att blogga, när kvällen väl är här och jag tänker att jag ska sätta mig så är jag så trött och oinspirerad av att blogga att det inte blir av.
 
Ikväll packar jag, jag har hyrt en liten stuga dit jag ska ta med mig mina fyra gulliganer några dagar. & jag är nog som sagt sämst i världen på att packa med. Jag bara kan inte packa lite, utan överdrivet med kläder hamnar i flera väskor. Ifall att liksom. Ifall de spiller. Ifall det kissas i byxan. Ifall det blir regn. & blir det inte regn så kommer ju otalet t-shirts, shorts och klänningar att sölas ned med gräs- och sandfläckar, glass och festis kommer spillas. Ja ni vet. Så då MÅSTE det ju med alldeles för många ombyten. Ifall att.
 
Med oss ner följer Anna och flickorna och de ska vara kvar första natten. Ska bli mys. Vi hoppas givetvis på sol och bad!
 
F får några dagar alldeles för sig själv, fri att disponera tiden precis hur han vill. 
 
Jag hoppas att lilla pappagrisen Elliot ska tycka att det går bra att vara utan pappa några dagar :-O
 
 
 
Hur har ni det därute vänner? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0