"Skavet"

Läser någon av er tidningen Amelia? Jag gör det inte. MEN i nya tidningen kan man läsa om "skavet" och den nya 37-årskrisen. Jag fick tips om den frn en god vän. Jag är inte alls mycket för det här att allt ska benämnas, vi ska placeras i fack och kriser hit och dit. Men vet ni vad?! Jag kände mig hemma i denna artikel/detta reportage. Jag har inte bloggat på länge och det är ju knappast ett kvitto för att jag är vilsen egentligen. MEN jag har inte bloggat för att jag känner mig "lost", jag känner det eländiga "skavet" och när jag läste om det så förstod jag. Jag kände igen mig i det som skrevs. 
 
Jag kommer igen, jag vill och tycker om att blogga men denna paus har varit och är välbehövlig då jag känner mig måttligt intressant. & jag känner mig låg, till viss del vet jag varför men till viss del inte alls. Oförklarligt trött, ledsen och omotiverad.
 
F har semester och vi är med våra fina små, det är balsam för själen men även ett hårslitande arbete ;-) Men en tur till badet, lekparken, picknick och va med de glada fina små gör mig glad med.
 
Hoppas ni har en fin och härlig sommar ♥
 
Jag är mycket snart tillbaka mer regelbundet :-) TACK för att ni tittar in ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0