Bloggtorka

Japp, jag har dessvärre en blandning av bloggtorka och för lite tid. Måste ju vara ute och njuta av den sommar som kommit till oss.
 
Vi roar oss med; Att gå in nya skor, Lova sååå stolt över dom. Framrotade gamla nagellack som får pryda naglarna lite taffligt målat. Fika ute. Trädgårdspyssel. Att hålla Elliot vaken på eftermiddagarna (vilket är ett heltidsjobb i sig).
 
 
Kvällarna är ljuvliga nu, ljusa, ljumna och vackra. Det lever jag på nu och de fina 4 jag har.
 
Hoppas ni har det fint vänner och inte ger upp helt om mig och min blogg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0