Jag är som en urvriden disktrasa

Sov inte det minsta natten till idag. Redan igår började det öra som småvärkt värka mer och mer. Inatt har det värkt och pulserat och känts som att örat skulle explodera vilken sekund som helst. Så imorse fick det bli ett samtal till Vc då det inte gav sig. Kraftig öroninflammation på vänster och undra på att jag känt mig så andfådd och ansträngd i hals och luftrör utöver halsont, läkaren hörde astmaliknande ljud från mina luftrör så det var lite trångt och förmodligen något skit som satt sig på luftrör och lungor.
 
Kardullantibiotika, 2 tabletter 3 ggr dagligen i 5 dgr, så jag vet ju hur min mage kommer bli :-O Men man får ju ta det ena med det andra liksom ;-)
 
Hoppas bara att öra och luftrör blir bättre SNART!!!!!!
 
Såhär ser familjen mig mest nu :-(
 
Fotograf: Lova :-)
 
Inte sovandes hela tiden men väl i ryggläge. Inte fullt så gryning, blank och konstig. Skit det blivit med bilderna blogg.se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0