Lite ledsen...

...& lite uppgiven nu. När jag vaknade imorse så var jag helt igenbommad på höger öra med. Så nu är det som att jag har bomull i öronen och huvudet i en burk. Jag hör JÄTTEdåligt, får säga va hela tiden. Jag hör mina egna steg när jag går och min egen röst när jag pratar liksom inne i huvudet. Ingen ände på snor och hosta och jag är så trött.
 
Midsommarafton ligger pyrt till eftersom det här inte verkar ge sig. Vi skulle bara vara de närmaste var tanken eftersom jag även fyller på Midsommarafton men det är tveksamt om jag orkar. Får ge det ett par dagar till innan vi bestämmer något, är ju bara måndag än.
 
Snälla snälla vänd nu, det här faktiskt inte roligt på en fläck!!


Kommentarer
Mallan

Nä men fy! Krya!

2013-06-17 @ 20:54:37
URL: http://onapinkpalehorse.blogspot.se
Louise

Jo det är tur att det med lätta medel går att fixa om :)Idag bor vi 9 km från centrum, alltså inte alls långt från stan men det är dåliga bussförbindelser här och för att komma till närmsta matbutik krävs bil. Promenera till närmsta butik tar minst 1 timme dit och så en timme hem igen. Röbäck ligger 6 km från centrum tror jag och där går bussen 4 ggr i timmen dagtid och så får jag nära till jobbet. Dagmamman bor oxå ganska nära Röbäck. OCH det finns en liten ica där :)
Hoppas du känner förändring till det bättre idag, kram!

2013-06-18 @ 07:59:55
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0