Mammadejt

Med mamma kan jag snora, snyta mig, hosta och säga VA!? hur många ggr som helst, hon fattar läget och tar mig för den eländiga människa jag är för tillfället ;-)
 
Så därför trotsade jag den här skiten idag och följde med just mamma till grannorten och åt lunch som hon bjöd på, tack mamma ♥ borde varit jag som bjöd dig, och fika för att fira in hennes semester som började igår. Sen kanske inte mamma hade samma utbyte av mig som jag hade av att få komma ut och ha trevligt men jag hoppas hon hade lite trevligt i alla fall. Vi gick även en runda i affärerna och kikade lite.
 
F tog med Lova till farmor ikväll och jag ska hämta henne där efter lunch imorgon.
 
Elliot kollar på Pippi, han sov alldeles för länge på morgonen idag så han lär nog va uppe ett tag till.
 
Julia ligger i migrän :-( Tycker så synd om henne, fick hämta henne i stallet direkt efter att jag kom från mammadejten och hon ligger än. Idag var dessutom hennes första arbetsdag på sommarjobbet ikväll som sket sig :-(
 
Hoppas hon snart piggnar till så får vi se hur hon mår.
 
Wilmer har inte hörts av med ett enda ord men det är nog ett gott tecken :-)
 
 
 
Blåbärspaj till efterrätt idag, med lite för mycket vanlijsås :-)


Kommentarer
Mallan

Mysigt att få komma ut lite :-)

2013-06-18 @ 20:13:55
URL: http://onapinkpalehorse.blogspot.se
Veronica

Åh vännen är det så illa:( Skönt att mamma tog med dig ut på en tripp! Och tråkigt för Julia! Brukar hon ha migrän? Stackarn hoppas hon blir bättre till nästa arbetspass för hon lär bli glad över pengarna hon tjänar;) är det första sommar jobbet?

2013-06-18 @ 20:53:07
URL: http://4livliga.blogspot.se
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Oj ser ju riktigt dajligt ut det där alla fall.

2013-06-19 @ 13:45:14
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0