Midsommar och en hel massa ingenting

Segaste förkylningen på väldigt länge ådrog jag mig, först idag har det börjat vända tydligt. 3 veckor efter att den bröt ut ordentligt. Inte bara seg utan förskräckligt igentäppande, snor från bröstet och hela vägen upp i knoppen. & uttröttande, huu så trött jag varit. Men nu så :-)
 
Nu har istället magen packat ihop och jag har mått konstant illa så sista dagarna har det varit att bara bita ihop och köra ändå men det gör att jag mår skit på kvällarna. Alltid är det något säger hon som är gjord av klent virke ;-)
 
Midsommarafton kände jag mig ändå hyffsad och det var skönt med tanke på att vi blev en hel del fler än vad som från början var tänkt. Men alla gjorde lite och det blev en trevlig och mysig afton och födelsedag. Fick fina blommor och ett par fina presenter! & barnen hade så himlens roligt allihop och det var så härligt att se.
 
Lekparksbesök, mathandling, blomplantering och en hel massa ingenting är bl.a vad vi roat oss med sista dagarna.
 
 
 
 
 
 
Nu är det dags att sova! Hoppas ni sover gott vännerna!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Veronica

Skönt att höra att du mådde bra till midsommar! Och skönt att ha lite annat att tänka på än att bara vara sjuk<3 Hoppas du får må helt bra snart!!! Stor kram V

2013-06-26 @ 10:42:53
URL: http://4livliga.blogspot.se
Louise

Vad skönt att du mår bättre, synd på magen dock :( Jag är i alla fall glad att "se" dej här igen, kram! :)

2013-06-26 @ 12:17:18
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Mamma till 4 ungar♥

Stort grattis i efterskott!!
God kväll!

2013-06-26 @ 20:44:14
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0