Samkväm med grannarna

En massa fix i eftermiddag men ändå står en massa saker på vänt. Det är väl bara så det är helt enkelt...
 
Känner mig dundertrött ikväll. De minsta huliganerna har somnat och jag funderar på en film. Om jag nu orkar hålla mig vaken, haha.
 
 
Imorgon ska vi och resten av grannskapet till en granne och grilla. Inte så att vi umgås men de som bjudit in har bott här i många många år och nu har en del nya flyttat in samt att en del barn fötts sista året och åren så de tyckte det kunde vara trevligt med lite grannsamkväm. & det är det ju om än jag inte är en sån som går och hoppas på att det ska bli en vana att umgås med grannarna på det sättet ;-) Jag trivs nämligen utmärkt med att hälsa lite artigt och slå några ord när vi passerar varandra eller stöter på varandra. Däremot ska en barnfamilj flytta in i ett av husen här intill och det vore himla roligt om det kunde vara några i Lova och Elliots åldrar. 
 
Får väl se!
 
Såg ni fina prinsessan något idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0