Skräp!

Ja precis skräp har jag sovit inatt. Strax efter att jag somnat vaknade jag med jordens halsont, panghuvudvärk och en näsa som rann som en rinnande kran. Skit! Mår inte alls bra och Elliots lilla nos har också börjat rinna så det är väl på gång där med :-(
 
Men sånt är livet och det går ju över.
 
Till frukosten har gossen läst Maxibladet och visat och berättat vad allt han hittat. Lovaskruttan är hos farmor och de stora tu är i skolan och njuter av att sommarlovet liksom tassar runt omkring dom nu. Sooooom de längtar!
 
När Julia cyklade hem från stallet igår plockade hon en bukett blommor till mig. Visst är en ljuvlig, den inrymmer barndomskänslor, skolavslutningar, midsommar och fin svensk sommar.
 
 
Vi fortsätter dagen i en lugn takt jag och lillfisen, det är vad vi (läs jag) orkar.
 
Önskar er en fortsatt fin tisdag!
 


Kommentarer
Veronica

Nä fy vad tråkigt:( hoppas ni blir friska snabbt!
Verkligen fin sommar bukett! <3

2013-06-11 @ 12:55:55
URL: http://4livliga.blogspot.se
Moster G

Förstår nog hur du känner dig;samma här,inget vidare.
Men glad blir man av att se den vackra bilden på
blommorna Julia plockat till dig.Krya på dig.
Kramar!

2013-06-11 @ 18:33:48
Louise

Osis med förkylning nu ju :( Hoppas ni kryar på er snabbt.
Super fin bukett hon plockat :)
Kram!

2013-06-11 @ 20:35:32
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Mallan

Superfin bukett fick hon ihop! :-d

2013-06-11 @ 21:15:28
URL: http://onapinkpalehorse.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0