Fredag fredag!

Titta så stor han ser ut vår lilla fining i sin nya frisyr:
 
 
 
Denna fredag har vi påbörjat spackling, maskering i Wilmers rum så imorgon ska vi börja måla. & Julia ska upp i vårt sovrum och vi ner i Julias rum :-) Känns som den bästa lösningen att de stora är däruppe och att F och jag är på samma våning som de minsta. Blir nog bra när det är klart men det är en smula (!!) rörigt här hemma nu. Lite stressande, vill ju helst att det ska vara klart NU ;-)
 
Wilmer är nog gladast för han har en fondvägg i sitt rum som det är lamm och traktorer på bl.a efter småbarnen så det är på tiden att han får i ordning.
 
Ha en finfin fredagkväll fina!


Kommentarer
Veronica

Sicken Sötnos:)
det är som vanligt med mig med, när vi väl börjat med något vill jag ha klart det direkt!!:)
Dela gärna med dig bilder:)

2013-03-02 @ 06:06:48
URL: http://4livliga.blogspot.com
Louise

Ja men så fin man kan va :-D

Roligt (och jobbigt förstås) med förändringar i hemmet. Förstår att ni vill vara på samma plan som de minsta, så har vi här hemma oxå, lite bättre koll nattetid :-)

Lycka till med allt nu och så hoppas jag att ni hinner njuta en smula av lördagen med :-)
Kram!

2013-03-02 @ 08:16:53
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0