Halloj!

Jodå hon är kvar! Drar runt på något för hela helgen har jag känt mig tung i huvudet, seg och vansinnigt trött. Idag värre, huvudvärk och inte alls i form. Elliot är genomförkyld och hostar som en liten tok så han blev hemma idag och då även Lova. Julia är också hemma, ont i halsen och huvudet och allmänt matt.
 
Så bacillerna finns i huset så inte konstigt man går runt och mår halvkass.
 
Vi gav tusan i mellon i lördags och hade Twilightkväll. Jag, syster och Julia åt god mat och dukade sen upp med chips, godis och dip och borrade ner oss i soffan för att kolla Breaking Dawn 2 som i lördags kom ut på DVD.
 
En alldeles lagom mysig kväll med massa kärlek.
 


Kommentarer
Louise

Jädra förkylningar och elände. Inte konstigt att du känner dej trött och seg :-(

Ja det blir samma tråkiga mat, suck! och nej, jag läste det inte som att det var skrivet ironiskt :-P Kram och krya på er!

2013-03-04 @ 13:46:08
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0