Lova & jag

Idag blev det Lova och jag. Jag skulle köpa byxor åt Wilmer och tog med Lovafisan för att uträtta detta ärende. Sen fyller ju en viss liten år i helgen så vi passade på att gå in på leksaksaffären och kolla lite presenter. Varje gång blir jag lika förvånad och irriterad över att leksaker ska vara så dyrt. 
 
När Lova fyllde så fick hon ett mysigt paket på posten av en av mina mostrar och däri låg bland annat pengar och jag lovade henne att hon skulle få köpa något för en del av dessa. & oj vad vi gick runt i denna affär för hon skulle välja och välja :-) & hon valde och ändrade sig, valde och ändrade sig :-)
 
Hon hade köpt solglasögon och diadem på H&M och i leksaksaffären blev det ett pärlset för att göra egna halsband m.m, Timmy lamm med gunga och någon mer grej och så vattenballonger :-) Jag lät henne välja fritt för det var ju faktiskt hennes pengar och hon skulle få känna att hon fick välja det hon ville. & hon var så glad och nöjd när hon gick ur affären med påsen i handen.
 
 
Lite mat i magen och sen hem från stan med en trött liten Lova som längtade hem för att leka med sina nya grejer.


Kommentarer
Veronica

Gullis tjejen kan tänka mig att hon kände sig stor då:)

2013-03-06 @ 21:12:00
URL: http://4livliga.blogspot.se
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Mysigt med födelsedag snart. Och visst är det härligt för barnen att få gå in själva i affären och få välja vad de ska ha för sina egna pengar. De växer flera meter av det.

2013-03-06 @ 22:08:11
URL: http://lottizdays.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0