Oreda!

Mjölpaketet stod visst kvar på bänken och det passade ju liten Elliot alldeles utmärkt :-O
 
 
Första stället som slår en att hälla mjöl på är ju uppenbarligen datorn när man är 2 år!! Suck! Fick upp allt med dammsugaren tack och lov.
 
Ingen bra dag idag, jag blev liksom vilse i smeter, mousse, tårta och grejer så en fikadejt med Ullis satt underbart fint om än det blev en ganska allvarsam träff. Men trevlig. Som alltid.
 
Hem igen och fortsätta i smetkleten och nu är det bara en kaka kvar men den orkar jag inte nu och så garnering av tårtan imorgon. Köket ser ut som ett bombnedslag och de små trollen är överallt. Häller ut, smular sönder, kastar ut, retas, slåss och är faktiskt inte så trevliga. Alls. Just nu.
 
Snart kommer nog pappan i huset så vi åtminstone blir två i oredan :-)


Kommentarer
Louise

Tur det var mjöl som kunde dammsugas upp, tråkigare med flytande :-S

Ja ibland är de små som små monster hehe, jag har bara ett så jag ska väl inte klaga men han kan minsann han med ;-)

Kram!

2013-03-16 @ 07:48:11
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0