Som så många andra föräldrar...

...idag så lämnade även jag av en liten påskkärring på dagis imorse där det är påskmaskerad idag.
 
 
Det var så roligt tyckte Lova om än hon var lite blyg när vi kom in på dagis pga sin utstyrsel. Elliot fick vara sitt vanliga fina jag, en utklädning på den gossen skulle nog skapa mer undran och bekymmer hos honom än glädje :-)
 
Ikväll är det gympan för Lova och sen får vi mysa till det lite, Wilmer åker till P imorgon för en vecka och även Julia åker dit på Påskafton. 
 
Jag har handlat det jag skulle så jag tänker inte gå i närheten av någon affär idag, var fullt på alla parkeringar utanför matbutikerna idag när jag var iväg. Jag handlade dock igår :-)
 
 


Kommentarer
Louise

En sån fin liten påskkärring :-D

2013-03-28 @ 11:39:41
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Nej det passar inte all att klä ut sig:)!
Kram fina!

2013-03-28 @ 12:06:39
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0