B.U.S

Förr när jag hade tid typ ;-) och när jag gick på festligheter på somrarna men inte hunnit få någon särskild färg så använde jag BUS (brun utan sol). Funkade super, lite färg och lyster och vips så var man partyklar :-)
 
Nu tänkte jag testa och ha en hemma ifall jag känner för att dra på mig lite vid något tillfälle. Så jag köpte denna:
 
 
No streaks, bara det liksom. Jodå den gav lite färg men jag testade bara på bröst och armar och där hade jag en del färg sen innan nu. Benen kan jag inte ha några krämer på alls p.g.a eksem. Tyvärr, för är det någonstans jag skulle behöva fejkad färg så är det ju där.
 
Varför tar det hundra år att få färg på benen egentligen?
 
Aja, jag testade i förrgår och idag ser jag ut såhär:
 
 
Fick inte till någon bra bild så jag har ringat in alla finnliknande små pilledutter som jag har på bröstet. Ser inte snyggt ut. Har aldrig varit med om det tidigare så denna måste innehålla något som täpper till porer eller retar huden.
 
SÅ om ni ska testa denna, gör det på ett litet område som inte syns först :-)


Kommentarer
Veronica

Näää varför blir det så med alla brun utan sol:(
Nu får faktiskt solen ta och komma fram så vi kan sola:)
Kram

2013-05-22 @ 21:56:44
URL: http://4livliga.blogspot.se
Louise

Har du peelat huden innan användningen av bus ? :-)

2013-05-23 @ 08:24:22
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0