Studiedagstisdag

Ja idag är det studiedag så stora och små barn är lediga. De små är vakna sen ett bra tag, de stora sover gott än, Julia har även en övernattande kompis här.
 
Med min mage vet man aldrig så noga så jag vet inte riktigt vad det var igår natt, jag spenderade i alla fall större delen av natten på toan, sittandes på toan med huvudet i en hink. Jättemysigt, INTE. Än så länge ingen annan så därför är det ju svårt att säga om det var magsjuka eller magstrul.
 
Idag mår jag i alla fall mycket bättre och vi måste till stan. Måste enligt Julia i alla fall för hon måste köpa avslutningskläder. Kan bli en mysig stund med de stora på stan men kan också bli tvärtom, beroende på vad som hittas osv ;-)
 
Servon har pajjat i vår V70 :-( Så vi åker runt i en liten plåtburk för tillfället. Vilket innebär att vi inte kan åka allihop någonstans och inte ens alla barn och en vuxen får plats i plåburken för att den är så liten. Suck! Måttligt road av bilar. Ca 3000 kr kostar servon och det är ju inte så kul tll semestern men för att överhuvudtaget kunna ta oss någonstans på semestern så måste den ju lagas. Moment 22. Skit, bilar är inte kul att lägga pengar på.
 
Nu ska jag ta dagens första kopp kaffe i alla fall :-)
 
 
Ha en fin tisdag vännerna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0