Tillbaka igen ;-)

Oj en vecka har passerat utan bloggande och jag har knappt hunnit läsa mina favvobloggar heller :-( 
 
Återbesök med Elliot och hans lilla hjärta och det visade sig vara svagare och det kändes otroligt skönt, en remiss är skickade till sjukhuset ändå för en extra koll då läkaren tyckte att det är bättre att kolla en gång för mycket än för lite.
 
Själv är jag satt på kortisonkur över hela sommaren då min mage inte alls vill va med och den inflammerade delen av tunntarmen är rejält svullen och därmed trång. Känns sådär att behöva äta kortison så länge men jag vill ju få må bra. Sen väntar en operation, hua!
 
Umgänge med finaste vänner och så även idag, Anna och flickorna kommer hit och lunchar och leker med oss idag så nu är det dags för en dusch och sen påbörja lunchfixet.
 
 
Visst är hon fin lilla Lisa :-) Hon var här med sin mor Kristin (min kusin) i veckan.
 
Chopp chopp :-)


Kommentarer
Louise

Där är du ju, vad roligt att du skriver igen men trist med magkrånglet alltså :-(

En sån liten söt bebis, man kan ju bli bebissjuk hihi

Kram!

2013-05-04 @ 16:11:42
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Veronica

Hej kära du!
Jag känner också det samma att jag inte varit lika på hugget med alla bloggar! Vad gullig du är som tänkte på mig:) Jag tänker på dig varje gång jag öppnar bebis byrå med kläderna och ser bebis bodyn och mössan|':D
Jag mår bra faktiskt mest trött... Men du tråkigt att läsa om din mage:( Hur snabbt kan det gå för att få operation?
Kram till dig!

2013-05-04 @ 23:41:18
URL: http://4livliga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0