Ändrade planer

Denna helg blev inte riktigt som tänkt. F skulle jobba från tidig morgon till kväll igår, jag hade planerat lekpark o pepparkaksbak med kidsen. O idag påbörja o göra så mycket som möjligt på psykiatri uppsatsen. Istället vaknade jag 03.20 igår av att magsjukan slagit till. Försökte verkligen men orkade knappt stå på benen så 9 fick jag ringa hem F. Jag låg hela dagen med undantag för skytteltrafik till toan.

Imorse var det Lovas tur :-(


Hon har dock varit rätt pigg o i farten i eftermiddag o ikväll. Själv mår jag minst sagt skräp än så det blir inget jobb imorn.

Nu sitter jag o trött liten gosse i soffan o kollar på Pippi


Hoppas på en bättre dag imorgon. Bara Wilmer som inte haft det än men han är hos Patrik så jag hoppas verkligen att han slipper eländet.

Lite styrka nu tack, lite motståndskraft så vi slipper alla dessa sjukor som envisas med att landa hos oss hela tiden.

Hoppas ni haft en fin helg ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0