Måste få skrävla lite

Igår kväll fick det bli en tur till jourcentralen med vår lille pyjamaspolis som haft feber i 7 dagar och hostar oavbrutet.
 
 
Så duktig, trots att han var jättehängig så gjorde han allt som doktorn bad honom om och sticket i fingret gick honom obemärkt förbi. Var som tur var inga bakterier men väl ett elakt virus, hostmedicin skrev doktorn ut som gjorde susen inatt.
 
Idag har han varit lite piggare så det är nog på väg att vända. Nu ligger Lova stumpan i hög feber så det var väl hennes tur nu :-( F har vabbat idag och så även imorgon så jag kunde/kan vara med i skolan sista två dagarna innan praktiken.
 
Vi fick äntligen tillbaka ex.arbetet i utvecklingspsykologi idag, jag vågade knappt titta. Kände mig inte nöjd med detta arbete när jag lämnade in det och oroade mig för att att ens bli godkänd.
 
 
& så fick jag tillbaka det här! Förvånad men jätteglad! Ingen stor marginal, VG var 14-20 poäng (VG är högsta betyget man kan få) och jag hade 16. Men ändå, jag blev så överraskad och lättad!
 
Nu ska jag dricka en alldeles för sen kopp kaffe men jag har hört att om man lägger sig inom en timme efter att man druckit kaffe så hinner inte koffeinet slå till i form av pigghet :-) Så så får det bli!
 
Godnatt och sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0