Kalas och McD

Söndagkväll och helgen har varit lugn. Idag har Lovat varit på sitt första barnkalas, förväntningarna var stora och hem kom hon glad och nöjd.
 
När hon var på kalas så hämtade min ena moster upp mig och Elliot och bjöd med oss till McD, sysslingen Alicia var med som är jämgammal med Elliot. Min moster var barnvakt åt henne medan storasyster Alva var på samma kalas som Lova. Var längesen jag träffade min moster nu så det var trevligt att få en liten pratstund och gott var det :-) Alicia och Elliot går ju på samma avldelning på dagis så de känner varandra väl kan man säga och de var så nöjda och glada så. Busiga dock ;-)
 
 
Nu är det dags för kvällsbestyren här men först ska jag hämta Wilmer som varit i simhallen med några kompisar.
 
Har ni haft en fin helg?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0