Fransar

Ojoj det är så mycket skola nu så jag hinner inte, är lite halv både här och där nu, men jag lovar att komma igen på bloggen snart. Saknar bloggandet med faktiskt. Om ni nu är några kvar som läser :-O
 
Kära syster har utbildat sig till ögonfransstylist och för att få sitt certifikat så måste hon träna, närmare bestämt 8 nya fransförlängningar och 2 påfyllningar om jag inte minns fel innan hon får sitt certifikat.
 
Jag blev först ut, vilket jag är mer än glad för! Har gjort det 2 ggr förut och det är så vansinnigt skönt att slippa mascara och bara ha långa fina fransar. Bara sådär. Mascaran är enligt mig det tråkigaste med hela sminkningen.
 
Titt så tjusigt! :-)
 
 
 
 
 
& det fina med kråksången i detta fall är ju att det kostar gratis för mig (förmån som syster och försökskanin :-D ) och jag ÄLSKAR fina fransar :-)
 
Tack yster syster ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0