Burr!

Jag vet varför jag vaknade med huvudvärk imorse. Jo för nu svider det i näsan och halsen så jag antar att jag har en förkylning att vänta. Suck! Jag som såg fram mot en helg av det lite lugna slaget då några av barnen inte kommer va hemma. Men det är väl då man ska va sjuk, haha, så man får lite tid för återhämtning.

Frös så in i norden när jag kom hem så jag försökte tina i ett bad.


Nu ska jag strax börja med kvällens middag, kalops så det tar en stund.

Hoppas ni har sol hos er! (här regnar det o småblåser)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0