Migrän och medaljongsjukan

Lite rörigt här, Julia åkte på ett rejält migränanfall igår kväll och hon har haft sviter av det hela dagen idag med. 
 
Jag har varit på Vårdcentralen med Wilmer i eftermiddag då han för en vecka sedan fick eksemliknande utslag på mage och rygg som nu blivit fler och fler och större och även satt sig på armarna och neråt stussen. Medaljongsjukan även kallat fjällros. Ett virus som inte smittar, kan vara besvärligt med klåda och MÅNGA utslag.
 
Ungefär 6 veckor tar det innan det brukar börja försvinna sa de. Sonen är lagom road och jag förstår honom. Känsligt i den där åldern att ha en massa otrevliga utslag på kroppen. Tack och lov brukar det inte sätta sig ansiktet och det var ju skönt för det har han oroat sig för nu när det spridit sig och det har blivit så många.
 
Nu ska vi äta den delikata middagen makaroner och köttbullar.
 
Jag är så vansinnigt trött så jag inte vet vart jag ska göra av med mig. Måste vara någon vårtrötthet av något slag. Inget är så skönt som att sova just nu. & det hoppas jag verkligen vänder snart, för det är inte roligt på en enda fläck!
 
Har ni en fin torsdag? ♥


Kommentarer
Melanie

men åh nej så tråkigt stackars killen! Krya på!

2014-04-04 @ 09:48:15
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0