Förvånad men GLAD!

LIA (praktik)-rapporten som jag slet mitt hår över och verkligen värkte ur mig har nu blivit betygsatt. Jag var så inställd på ett G och kanske eventuellt komplettering. Kanske för att livet i övrigt är lite rörigt så kändes inte rapporten/uppsatsen alls 100% och det är ju så man vill känna när man lämnar in ett arbete. Kanske inte 100% bra men i alla fall att man känner sig nöjd, har fått fram det man ville och tycker att helheten känns som något informativt och välarbetat. 
 
Döm om min förvåning när jag igår loggade in för att kolla om jag fått betyget! & döm om min LYCKA!
 
 
Det känns så himlans bra och roligt! Speciellt då jag verkligen slet för att få ihop denna överhuvudtaget.
 
G och VG är de betyg vi kan få. Man kan ju bli icke godkänd men då får man komplettera tills man blir godkänd så man blir sälla icke godkänd.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0