Godkväll onsdag!

Redovisningen gick fint idag och artikelsammanfattningen är gjord och inskickad. Skön känsla.
 
Det var längesen Lova var hos farmor nu, det har varit så mycket sjukor här. Men ikväll passade det så F tog Lova och åkte dit, hon var så glad. Hon har längtat efter farmor ♥
 
Imorgon ska Julia och jag ha en riktig tjejdag tillsammans ♥ Jag är ledig från skolan och vi ska mysa hon och jag. Hon har länge velat gå och noppa till sina ögonbryn hos någon som kan, själv tycker jag att hon är så fin som hon är och har ögonbryn to die for. Men så tycker inte hon och hon vill få hjälp att forma till dom så hon sen på egenhand kan hålla efter dom. Så på fm ska vi göra det, på salong här i bynn :-) Sen åker vi vidare in till stan, vi ska strosa i affärer och äta lunch. Lugnt, avslappnat och bara hon och jag.
 
Wilmer ska också in till stan men han ska in och bowla och äta lunch med kompisar.
 
Elliot avrundade denna kväll med Emil i Lönneberga tillsammans med storasyster och sen helt plötsligt satt han och sov i soffan lilla skrutten.
 
♥ ♥
 
Nu är det strax dags att knoppa känner jag, lite smågrusigt i ögonen.
 
Hoppas ni som sportlovsfirar har det fint! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0