Gókväll vänner

Den här fina kom lilla gossen hem med från förskolan, alldeles lycklig och jag blev alldeles lycklig med ♥
 
 
Jag gillar egentligen inte det här med alla hjärtans dag, F och jag köper aldrig något till varandra då. Påklistrat och påtvingat blir det tycker jag. Men vi brukar ha lite mysfika hela familjen och så köper jag alltid något litet, litet till barnen i present. Det är tanken som räknas och att vi får vara tillsammans. Silvrigt silkespapper med röda band fick det bli med de små grejerna i. 1 till varje barn. 4 paket alltså.
 
 
"Albrekts guld" ser dyrt ut men det var det verkligen inte. Ett litet enkelt silversmycke till Julia. Alla barn blev glada och vi hade kramkalas :-)
 
Lova har mått lite bättre idag, fortfarande ont i magen och vill inget äta. Kändes lite småfebrig frampå eftermiddagen. Hon fick ändå följa med mig ut till mamma/mormor för att gratta henne lite med en bukett tulpaner och ett litet paket.
 
 
Lovastumpan blev nöjd och glad när hon fick pussla med mormor. Tog ett par bilder på dom men mamma gav mig stränga order ;-) om att inte lägga ut något på bloggen där hon var med, så tyvärr...
 
En annan gång kanske, eller vad säger du kära mor?! ;-) ♥
 
Nu sovdags, sov sött allesammans!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0