Nu behöver vi inte undra längre!

Nä nu behöver vi inte undra längre om det var magsjuka Elliot hade för inatt började Lova kräkas. Hade hellre fortsatt undra för att sen inse att, nähä det var inte magsjuka för ingen mer fick det, men sånt får man ju tvyvärr itne välja.
 
Själv har jag sen igår mått jätteilla till och från så det är väl bara att avvakta. Missade ju första skoldagen efter praktiken idag och det känns skittrist, än mer trist att det känns som det inte kommer bara vara idag jag missar utan kanske hela veckan, det står som återstår.
 
Lillskrutt och jag åkte till affären och köpte frukt, glass och festis bland annat så Lova kanske skulle vilja stoppa i sig något.
 
De har skaffat småvagnar på citygross! Jippiiii! Så en egen vagn och gratisbanan så var gossen så glad ♥
 
F hade bäddat ner Lova i en puff när vi kom hem, hon är så blek och eländig lilla gumman och vill inte ens ha glass.
 
 
Nu ska jag försöka sätta mig med uppsatsen. Det är så trögt att skriva så jag vet inte vad. Jag blir glad om jag får ett G på denna uppsats.
 
Sen tänkte jag lägga upp ett par mattips här på bloggen :-)
 
Ha en fin och FRISK onsdag vänner ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0