Redovisning

Grupparbete med basgruppen om genus i socialpsykologiskt perspektiv hela dagen så jag känner mig rätt så trött. Har nu renskrivit min del och dags att börja träna in den så den sitter till morgondagens redovisning inför klassen.
 
Imorgon är det enbart redovisningar så vi slutar vid lunch men då ska det hem och pluggas. Vi ska sammanfatta en artikel i utvecklings psykologin till fredag och när man pratar artiklar på den här nivån så är det inte en liten artikel i en dagstidning. Utan det ska vara en artikel med referenser, antingen uppsats eller någon mer vetenskaplig artikel så det rör som om artiklar som är på mellan 10 och 25 sidor ungefär. 1-2 sidor ska sammanfattningen vara.
 
Det var verkligen roligt att vara tillbaka i skolan idag. Träffa alla fina och att äntligen få börja lära sig en massa mer och nytt igen. Visst sen är ju inte allt kul och intressant men det mesta är det och jag älskar att gå i skolan ♥
 
Nu dags att ta ton och träna högt, tydligt och långsamt :-)
 
Har ni haft en bra tisdag vänner?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0