Väggdekor

Jag har en tid knåpat på väggord som jag skulle vilja ha. Ett lodrätt ledord och sen barnens namn liksom inflätat o det ordet vågrätt. Till slut kom jag fram till denna
 
 
Livet som ledord då barnen är livet och så barnens namn, sen blev det en bokstav över och det fick bli vackra. Då våra barn står för vackert på alla sätt. Sen har jag letat på nätet efter väggdekor med bokstäver i form av klistermärken men har tyckt att det har varit svårt att hitta och sen det där med att inte se det i verkligheten innan köp.
 
Så berättade min kära bror häromdagen att han köpt in en skärmaskin till sitt företag och ska ha tjänsten att skära ut dekaler och väggdekorer både för inom- och utomhusbruk. Så jag frågade honom och visst kunde han göra det. Jag blev så glad!
 
Så igår kväll var jag inne hos honom på kontoret och vi (läs han) plitade ihop det i datorn och skrev sen ut det.
 
 
Klistret för framsidan var dock slut men han skulle få hem det idag så jag skulle hämta den senare i veckan.
 
Så hörde han av sig tidigare ikväll och sa att han kommer hit med det och när han väl kom så ingick visst "montering" såhär i syskonskapet :-) Så han satte upp den i hallen på den vägg där jag bestämt att det skulle vara. & det blev så fint. Så himlans bra!
 
 
Förlåt för suddig bild :-( Sämst kamera i min mobil. Men jag är så glad och såååå nöjd! Blev toppen! 
 
Tack kära bror!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0