Inställda kalas

Lova fyller år på fredag och när F häromdagen ringde sin mamma och bjöd in henne till kalaset på lördag så sa hon "ja jag hoppas verkligen ni får vara friska för jag har inte varit på Lovas kalas sen hon fyllde 1 år för att ni blivit sjuka". Jag minns faktiskt att vi var sjuka i samband med hennes 2-årsdag och att kalaset blev inställt men sen har vi varit så mycket sjuka hit och dit att jag inte minns.
 
Kollade dock tillbaka i bloggen och mycket riktigt! Hennes 3-årskalas blev inställt pga sjukdom och likaså förra årets kalas. Anledningen till att det inte blivit något kalas i efterhand är för att vi varit så långdraget sjuka så det liksom drog iväg i tid och sen rann ut i sanden. Paket fick hon ju av de närmaste ändå när vi träffade dom sen :-)
 
Nu håller vi våra tummar för att detta 5-årskalas ska bli av på lördag! Hon längtar så pass så jag blir på riktigt förbannad rent ut sagt om vi blir sjuka tills dess. Låt älskade ungen få ha sitt kalas! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0