Tösen och jag ♥

Jag har en tös som inte mår bra (går inte in på det mer här) och jag vet att hon länge längtat efter att få göra något med bara mig men det är så svårt att få till. Det är lite svårt med rättvisan, att bara ta med ett barn och göra något och sen ska man försöka hitta på något med de andra med och hips vips drar pengarna iväg en massa även om det inte är så avancerade grejer det handlar om.
 
Jag vet dock att tösen skulle bli så glad om hon och jag åkte iväg och sov på hotell en natt. Strosa lite, äta middag bara hon och jag och få prata och mysa tillsammans. Tänker att vi inte behöver åka iväg långt då det inte är det som är poängen utan att hon och jag ska få tid att bara vara tillsammans, i annan miljö, iväg från allt och allt som distraherar. Hon älskar att mysa den flickan. & jag vet att hon älskar hotellfrukost :-) Vem gör det inte ;-)
 
Hennes största dröm är att hon och jag ska åka på shoppingwekeend till London. Den skulle jag inte tacka nej till heller, hihi!
 
Något litet ska ändå kunna bli av inom en snar framtid, för det behöver hon och det behöver hon och jag tillsammans ♥
 
Någon som har något tips kanske?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0