Väntar och väntar...

...på att min handledare på praktikplatsen ska ringa. Hon skulle ringt igår men hörde inget så det kom nog saker emellan.
 
Sitter här med skrivkramp, prestationsångest och fullständig idétorka när det kommer till uppsatsen som ska in om exakt 9 dagar. Min handledare har lovat hjälpa mig med input, information och tips. 9 dagar kan låta som rätt länge men det är det INTE i det här fallet.
 
En välarbetade och grundlig uppsats tar tid att skriva.
 
Behöver jag säga att paniken börjar sprida sig i kroppen.
 
Vill att hon ska ringa NU så jag får lite inspiration att komma igång förpå  fredag ska jag dit för mitt avslut av min praktik och då har hon lovat att sitta med mig för lite svar på frågor, feedback osv och då vore det ju onekligen båda skönt och bra om jag kommit igång lite. Ett frågeformulär ska jag även dela ut då, ett för klienterna och ett för personalen.
 
Någon som vill skicka mig lite potitiv energi och peppe, tack? :-)


Kommentarer
Anonym

Här kommer! Energienergienergi! Pepppepppepp!
:)

2014-01-30 @ 13:27:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0