Fredag du härlig fredag!

Åh så skönt med fredag. Helt slut efter denna vecka så efter taco i magarna blev det soffmys och Let´s Dance. Kollar ni på det? Alltså denna gosse!!
 
 
Benjamin Wahlgren! Vilken rytm, teknik och utstrålning och så rar sen. Verkligen superduktig kille!
 
Har ni testat Yvonne Rydings hudvård? Har läst lite om den och de är helt fria från kemikalier och parabener och grunden är vegetabiliska oljor. Igår när jag jag kikade in på Lindex så hade de 20% rabatt på hennes produkter som ett slags lanseringserbjudande då de ska börjas säljas på Lindex. Köpte Cleansing Lotion.
 
 
& den känns verkligen toppen för huden och endast en svag doft. 99 spänn kostar den till ordinarie pris och det är ju inte alls dyrt med tanke på att det är en bra produkt. Så jag kommer nog absolut köra på denna och kanske köpa ansiktvattnet med framöver. & då kan jag ju tillägga att jag har jättekänslig hy så funkar den för mig är det toppen.
 
Har ni haft en skön fredag? Önskar er en god natts sömn ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0