Lite sliten

Ja jag känner mig lite sliten. Är mycket nu. På alla sätt. Arbetspasset igår var jättehärligt, så roligt att vara där igen och få träffa alla goa. & extra glad blir man ju när klienterna säger att de tycker det är så roligt att jag är där och att det känns lugnt och skönt när jag jobbar. Jätteglad blir jag då! Ska bli roligt att få fredagsmysa med dom nu på fredag om än jag förmodligen kommer vara rätt trött efter en dag i skolan innan. 
 
Massor av jobb i skolan nu, roligt och intressant men det kräver en hel del arbete både på skoltid och efter. 
 
Imorgon ska jag på ett viktigt möte och sen hem och plugga.
 
Nu är den här figuren i krokarna känner jag...
 
 
...så det är bäst att blaska bort sminket och borsta tanden och krypa ner i sängen innan han närmar sig alltför mycket.
 
Sov gott fina!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0