Lördagsmys med Julia

F tog de minsta juvelerna och åkte till farmor igår för att sova över. Idag skulle de åka till Omberg och ha picknick, jättemysigt. Skulle allt vilja vara med men jag ska vara hemma och plugga och städa. Sen måste jag njuta lite vårsol med såklart!
 
Julia och jag lördagsmyste bara hon och jag igår. Åt gott (hon valde mat) och som lördagsgodis köpte hon jordgubbar och mjölkchocklad, chokladen smälte hon och doppade jordgubbarna i sen. Mmm så gott!
 
 
Vi kollade film med och inte vilken som helst inte. Tror de flesta av er som läser min blogg känner igen den, eller?!
 
 
Jamen visst, gamla hederliga Pretty Woman minsann :-) Jag var 14 år när den kom och jag älskade den. Nu har den ju givetvis ett par år på nacken ;-) men tänkte att Julia nog skulle kunna gilla den. & det gjorde hon! & det var tider sen jag själv såg den.
 
Dags att börja städa så jag hinner ut något i solen sen, plugga kan man ju göra i solen :-)
 
Ha en vacker söndag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0